Veel gestelde vragen

Heb je een vraag? Misschien staat het antwoord hier al tussen! Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze producten, levertijden, verzendinformatie, personalisatie en meer. Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op, ik help je graag verder!


๐Ÿ“ฆ Bestellingen & Verzending

  1. Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
    Hoe snel uw product verstuurd word ligt aan het product zelf. Gepersonaliseerde producten worden over het algemeen binnen een week verzonden in verband met de verwerkingstijd van het product.
    Producten die op voorraad zijn worden over het algemeen dezelfde dag of de dag erna verzonden. Er word in ieder geval naar gestreefd binnen 3 dagen te verzenden.

  2. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na het plaatsen?
    Heeft u nog vragen over uw bestelling of wilt u iets wijzigen dan kan dit meestal zonder problemen voordat u een mail heeft ontvangen dat uw bestelling verzonden is. Gepersonaliseerde producten kunnen nog gewijzigd worden zolang het maak proces nog niet is begonnen. U kunt hiervoor een berichtje sturen om dit na te vragen.

  3. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Gepersonaliseerde producten kunnen worden geannuleerd zolang deze nog niet in het verwerkingsproces zijn. Via deze wegen kunt u informeren of annuleren nog mogelijk is:
    Mail: Info@Leoniescreaties.nl
    App: 0649939660
    Voor kant en klare producten geldt dat u deze kan annuleren zolang er nog geen verzendbevestiging is gestuurd.

  4. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Wij verzenden uw bestelling met zorg en liefde vanuit Nederland.
    Kleine producten (zoals stickers, kleurenkaartjes of traktatie labels) worden vaak als brievenbuspakketje met track en trace  verzonden via PostNL.
    Grotere bestellingen worden als pakketpost verzonden met een track & trace code, zodat je je bestelling kunt volgen.

    Bestellingen naar het buitenland worden ook netjes en veilig verpakt. Houd hierbij rekening met een iets langere levertijd.

    Zodra je bestelling onze werkplaats verlaat, ontvangt u automatisch een mail met verzendbevestiging en (indien van toepassing) je track & trace code.

  5. Kan ik mijn bestelling ophalen?
    Ja hoor dat is geen probleem. Ophalen kan in Medemblik na het maken van een afspraak.

  6. Naar welke landen verzenden jullie?
    De producten op de International Shop pagina worden ook verzonden naar Duitsland, België, Frankrijk, Spanje,

  7. Wat zijn de verzendkosten?
    Verzendkosten binnen Nederland (onder voorbehoud van postnl wijzigingen)
    Brievenbuspakket 4,50
    Pakketpost 6,95

    Verzendkosten naar België, Duitsland, Frank en Spanje.
    Brievenbuspakket 10,50
    Pakketpost 19,50

  8. Kan ik mijn bestelling volgen?
    In de bevestigingsmail ontvangt u een track en trace code waarmee u uw pakket kunt volgen.

  9. Mijn pakketje is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?
    Wanneer uw pakket een week na de verzendbevestiging nog niet aangekomen is horen we dit graag zodat wij bij Postnl navraag kunnen doen.

  10. Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
    Wanneer uw pakket beschadigd is en hierdoor het product ook dan kunt u contact met ons opnemen.

  11. Kan ik mijn bestelling laten inpakken als cadeau?
    Het is niet gebruikelijk dat wij uw bestelling standaard inpakken als cadeau. Wanneer u dit graag wilt kunt u dit aangeven bij de opmerkingen.

  12. Kan ik meerdere afleveradressen opgeven?
    Nee dat is helaas niet mogelijk. U kunt kiezen voor uw eigen woning/locatie of een postnl service punt.

  13. Hoe lang duurt verzending naar het buitenland?
    Na de verzendbevestiging duurt het meestal 3 a 5 werkdagen voordat uw pakket aankomt.

  14. Waarom word mijn brievenbuspakketje alsnog naar mijn huisadres gestuurd als ik heb gekozen voor een postnl ophaallocatie?
    Brievenbuspakketjes kunnen niet naar een postnl punt gestuurd worden. Helaas worden deze pakketjes direct retour afzender gestuurd. 

๐ŸŽจ Producten & Personalisatie

  1. Kan ik zelf een naam of tekst kiezen voor mijn product?
    Bij gepersonaliseerde producten kunt u zelf uw wensen door geven en kijken we samen wat de mogelijkheden zijn.

  2. Hoe geef ik de naam of tekst door?
    De meeste informatie word bij de invulvelden bij het product gevraagd, Mocht u zelf nog andere wensen hebben dan kan dit bij het opmerkingen veld ingevuld worden.

  3. Kan ik een eigen ontwerp aanleveren?
    U kunt altijd vragen naar de mogelijkheden hiervoor.

  4. Maken jullie ook producten op maat?
    U kunt altijd vragen naar de mogelijkheden hiervoor.

  5. Zijn alle producten handgemaakt?
    Nee niet alle producten zijn handgemaakt.

  6. Zijn de producten kindvriendelijk?
    Wij doen er alles aan om de producten die voor kinderen bedoeld zijn deze zo veilig mogelijk te houden.

  7. Kan ik voorbeeldfoto’s zien van eerdere bestellingen?
    Als u hier behoefte aan heeft dan mag u hier naar informeren.

  8. Kan ik kleur of lettertype kiezen voor mijn bestelling?
    Alles word naar uw wens gemaakt, dus dat mag zeker.

  9. Wat als ik een foutje heb gemaakt in de naam of tekst?
    Wanneer u achter uw fout komt voordat het product gemaakt is, kunt u dit zo spoedig mogelijk laten weten. Wanneer het product helemaal klaar is kunnen we samen kijken of het nog aangepast kan worden. Houdt er rekening mee dat dit meestal niet zonder schade of extra kosten gedaan kan worden.

  10. Wat is de levertijd bij gepersonaliseerde producten?
    Wij doen onze best om binnen een week uw gepersonaliseerde product te verzenden.


๐Ÿ–๏ธ Kleurenkaartjes & Stiften

  1. Wat zijn kleurenkaartjes?
    De informatie over de kleurenkaartjes vind u bij het product.

  2. Voor welke stiften zijn jullie kleurenkaartjes geschikt?
    De kleurenkaartjes zijn geschikt voor alle stiften en potloden.

  3. Hoe gebruik ik een kleurenkaartje?
    De kleurenkaartjes zijn blanco en kunt u in kleuren met uw eigen stiften of potloden. Daarna kunt u er eventueel een nummer bijzetten,

  4. Past de kleurenwaaier ook bij andere merken stiften?
    De kleurenwaaier is ontwikkeld voor de Guangna stiften.

  5. Kan ik zelf extra kleuren toevoegen aan mijn kaartje?
    U kunt geheel zelf kiezen met welke stiften of potloden u de kleurenkaarten in kleurt.

  6. Kan ik losse ringen of kaarten nabestellen?
    Ja dat is geen probleem

  7. Wat is het verschil tussen de kleurenkaart sets?
    Het verschil is de afbeelding op de kaarten. Verder zijn zij kwa maat en soort karton hetzelfde.

  8. Zijn de kleurenkaartjes geschikt voor kinderen?
    De kleurenkaarten kunnen zonder problemen worden gebruikt door kinderen.

  9. Komen er nog nieuwe kleurensets of boeken bij?
    Wij streven er naar om onze collectie zoveel mogelijk uit te breiden. Er komen dus steeds nieuwe producten bij.

  10. Hoe worden de kleurenkaartjes geleverd?
    De kleurenkaarten worden goed verpakt naar u opgezonden in een brievenbusdoosje. Zo hebben zij de minste kans op beschadigen.

  11. Hoe moet ik mijn kleurenkaartjes bewaren?
    Om te voorkomen dat uw kleuren op de kleurenkaart veranderen adviseren wij de kleurenkaarten niet in de zon te leggen en niet te plastificeren. Dit is ook niet nodig omdat zij stevig genoeg zijn.

  12. Wanneer worden de losse stiften weer aangevuld?
    De losse stiften worden pas aangevuld nadat er een redelijk deel van de gehele voorraad verkocht is. Bepaalde kleurnummers zijn erg populair en hier staat altijd een wachtrij voor. Wanneer je zelf een bepaalde kleur nodig hebt kan je bij dit nummer je email adres achter laten zodat je als eerste op de hoogte bent bij nieuwe voorraad, zo zal je nooit een nieuwe aanvulling missen. 
    Hierbij geldt wel, wees snel met bestellen want vaak zijn er nog vele mensen met jou die op hetzelfde nummer zitten te wachten. 

  13. Komen de kleurnummers van de Guangna brush stiften sets met elkaar overeen? 
    De kleurnummers van alle sets (128, 168, 240) van de Guangna brush stiften komen met elkaar overeen. Wij verkopen de losse stiften tot en met de 168 set.

  14. Is de kleurnummerwaaier voor het disney Babies boek (die met Dombo op de voorkant) alleen geschikt voor de Guangna brush 120 set?
    Nee deze kleurnummerwaaier kan gebruikt worden vanaf de 120 set en alle sets daar boven. Wanneer u een grotere set dan de 120 heeft kunt u eventuele dubbele kleurnummers vervangen door andere kleuren omdat u dan meer kleur keuze mogelijkheden heeft. 

๐ŸŽ‰ Traktaties

  1. Wat voor soorten traktaties bieden jullie aan?
    Wij hebben voornamelijk gepersonaliseerde traktaties. Dit betekend dat de traktaties extra persoonlijk zijn met naam, leeftijd en soms ook nog een foto. 

  2. Kan ik traktaties laten personaliseren?
    Zeker! Geef vooral uw wensen door. 

  3. Hoeveel stuks moet ik minimaal bestellen?
    Meestal kan je de traktaties vanaf 15 stuks bestellen. 

  4. Hoe lang van tevoren moet ik traktaties bestellen?
    Traktaties dienen minimaal 2 weken van tevoren te worden besteld. Is dit termijn al voorbij? Dan kunt u altijd een berichtje sturen met de vraag of er nog ruimte is binnen deze 2 weken. 

  5. Kan ik een traktatie zelf samenstellen?
    We zijn groot voorstander van, zo persoonlijk mogelijk. Dus u kunt altijd uw wensen door geven. 

  6. Maken jullie ook traktaties voor tweelingen/meerlingen?
    Zeker! We denken graag mee. Al spreken we uit ervaring als we zeggen dat tweelingen beide een eigen traktatie verdienen :)

  7. Zijn de traktaties allergie-vriendelijk?
    Nee niet standaard. Dit kan uiteraard besproken worden. 

  8. Zijn de traktaties kant-en-klaar of moet ik zelf iets doen?
    Dit ligt geheel aan uw eigen keus. Sommige traktaties worden op verschillende manieren aangeboden. Over het algemeen is het doel om de traktaties zo te maken dat er alleen nog opgehaald en uitgedeeld hoeft te worden. 

  9. Kan ik een mand lenen om te trakteren?
    Wij hebben verschillende traktatie manden op voorraad. Hiervoor betaald u 2,50 huur en 20 euro borg. De borg krijgt u uiteraard terug na het netjes terug brengen van de mand. 

๐Ÿ’ณ Betalen

46. Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Momenteel kan je bij ons betalen via Ideal, creditcard en vooraf overschrijving. 

47. Kan ik achteraf betalen?
Op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk.

48. Is het veilig om via jullie website te betalen?
Ja hoor dat is veilig. Alles verloopt via reguliere betalingssystemen. 


49. Kan ik een factuur ontvangen?
Bij een bestelling via de website ontvangt u automatisch een factuur. Heeft of wilt u een bestelling doen via een andere weg (social media of via telefonisch contact) dan kan u altijd aangeven graag een factuur te ontvangen. 

50. Kan ik een kortingscode gebruiken?
Wanneer u van ons een kortingscode heeft ontvangen kan u deze op de website gebruiken. 


51. Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
De kortingscode kunt u gemakkelijk bij de betaalpagina invoeren voordat u uw bestelling betaald. 
 
52.Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?
Dit is helaas niet mogelijk.

53. Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Dit kan natuurlijk gebeuren. U ontvangt vaak na een mislukte betaling een mail met daarin een link dat u u bestelde product alsnog kan betalen. Wanneer u deze niet ontvangt kunt u het product opnieuw bestellen of contact opnemen. 


๐Ÿ”„ Retourneren & Klachten

54. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour gestuurd worden. Niet gepersonaliseerde items kunnen wel binnen 2 weken geretourneerd worden. Neem hiervoor contact op via de mail (info@Leoniescreaties.nl) om uw retour aan te melden. 
De retourkosten zijn voor de koper. 

55. Hoe kan ik een retour aanmelden?
Je retour aanmelden kan via info@Leoniescreaties.nl

56. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer het product terug bij ons is en deze in goede staat verkeerd zal uw geld spoedig (vaak dezelfde dag nog) terug gestort worden. Houdt wel rekening met de verwerkingstijd van bijvoorbeeld Mollie, paypal, enz. 

57. Wat moet ik doen als mijn product niet goed is?
Neem hiervoor contact op via de mail of app. 

58. Wat als ik per ongeluk een verkeerd product heb ontvangen?
Wanneer u zelf het verkeerde product heeft besteld en dit wil omruilen kan dit zolang het product niet gepersonaliseerd is. 
De retourkosten zijn voor rekening van de koper. 
Wanneer Leoniescreaties een verkeerd product heeft gestuurd neem dan zo spoedig mogelijk contact op om samen omruil afspraken te maken. 


๐Ÿ’ก Overig

59. Kan ik een grote bestelling (zakelijk of school) plaatsen?
Ja hoor dat is geen probleem. Neem gerust via mail (info@Leoniescreaties.nl) of App (0649939660) contact op om uw wensen kenbaar te maken en een eventuele vrijblijvende offerte aan te vragen.

60. Kan ik een sample of proefexemplaar bestellen?
Dit is helaas niet mogelijk

61. Hebben jullie een fysieke winkel?
Nee wij hebben geen fysieke winkel. Wel kunt u op afspraak uw bestelde product af komen halen.

62. Hoe kan ik contact opnemen?
Via mail: info@Leoniescreaties.nl
Via app: 0649939660
Via de social media kanalen van Leoniescreaties

63. Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe producten of acties?
Schrijf je hiervoor in voor de nieuwsbrief. Leuk weetje: In onze nieuwsbrief staan regelmatig leuke kortingscodes. 

64. Kan ik samenwerken met Leoniescreaties (influencers/bedrijven)?
U kunt hiervoor altijd een mailtje sturen en dan kunnen we bekijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. 

65. Hebben jullie ook cadeaubonnen?
Nee momenteel verkopen wij geen cadeaubonnen.

 

66. Kan ik jullie volgen op social media?
Zeker wij zijn acties op facebook, instagram en tiktok. 
Gewoon onder de naam Leoniescreaties. 

67. Wat zijn jullie algemene voorwaarden?
Onze algemene voorwaarde vind je onder aan de webpagina. 

68. Hoe beschermen jullie mijn persoonsgegevens?
Uw gegevens worden nooit door gestuurd naar 3den. Deze zijn alleen in beheer van Leoniescreaties.